Premiärinlägg

16 februari, 2016

Bara att köra på då.
Senaste månaderna har varit lite väl svajiga både vad det gäller mat och träning. Men bara att bita ihop och glömma det som varit.
Många ganska tuffa Utmaningar förra året, det slet till slut på kroppen.
Tar nu ett steg tillbaka för att komma igen! Det blir som följer:
Löpning 2-3 gr/vecka. (Ökar nu gradvis på sträckan igen. Lagom kul att återgå till flytet i löpningen, som fanns i höstas...)
Crossfitträning 1-2 gr/vecka.
Dessemellan en och annan promenad.

Kylan har slagit till här igen, men ingen ny snö, så löpning utomhus inga problem.
Nu gäller det dock att hålla baciller och virus borta, många som är krassliga nu. Usch och fy!

Ikväll blir det Crossfit, med ett härligt gäng. Skitjobbigt, men verkligen asskoj! (Om man nu klarar alla övningar, vilket jag faktiskt inte alltid gör. Men jag blir starkare och det största hindret; som vanligt hjärnspöken )

Ha det gott och tänk på att lite träning är bättre än ingen alls!

Taggar

Crossfitträningsuppläggveckoplanering

Gilla:

Senast bloggat

Gilla Allt om Löpning på Facebook!