Ny Tränings schemma och helgens träning

28 januari, 2013

Nu har jag tjugoelfte versionen av mitt tränings schema. Tur att dom inte är ristade i sten, hehe
Men nu tror jag att jag fått till det. Det inget jag kommer följa till 100%, med heltids jobb och barn varranan vecka och alla andra av dagens sysslor blir det lite svårt. Men har ett rätt bra upplägg.

Barnfria veckorna består av: 3-4 Simpass, 3 löppass, och 2-3 st cykelpass. Sen klämma in 3-4 core/styrke pass på en 30min. Får typ köra dom vid midnatt, hehe

Barn veckorna: 1 simpass, 2 löppass (såvida jag har barnvakt), och 3 cykelpass på trainer. 
Lite lugnare veckor. 

Köra igång och testa hur det går nu =)

Helgens träning

På Lördagen skulle jag simma på morgonen men verkar varit efterfest hos grannen så sov riktigt kasst och kl 7 på morgonen var det bara snooza om. 
Hamnade ute på skridskorna istället, var ganska härligt vart en 2 timmar åkning.

Söndag vart det backträning på cykeln ute och skarva på en sväng så det vart ca 2 timmar cykel lite möra ben. På kvällen vart det en löptur med ett gäng härifrån väsby, riktigt kul. Averka 13 km sen var det bara krypa ner och sova. 

 

Gilla:

Gilla Allt om Löpning på Facebook!